План правядзення паседжанняў метадычнага аб’яднання
настаўнікаў гуманітарнага цыклу, працоўнага навучання, фізічнай культуры і здароўя
№ п/п |
Дата правядзення |
Форма правядзення |
Тэма паседжання, пытанні для абмеркавання |
Адказны |
Выніковы матэрыял |
1. |
31.08.2024 |
інструктыўна- метадычная нарада |
Тэма: «Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах гуманітарнага цыклу ў 2024/2025 навучальным годзе» 1. Асаблівасці арганізацыі вучэбнага працэсу ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/ 2025 навучальным годзе: вучэбныя праграмы па вучэбных прадметах гуманітарнага цыклу, магчымасці вучэбных дапаможнікаў па вучэбных прадметах гуманітарнага цыклу па арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў; развіццё чытацкай пісьменнасці вучняў у святле міжнароднай праграмы па ацэнцы адукацыйных дасягненняў вучняў (PISA) і рэкамендацый па выніках рэспубліканскага маніторынгу якасці адукацыі; кантрольна-ацэначная дзейнасць настаўніка гуманітарнага цыклу. 2. Планаванне работы метадычнага аб'яднання: аналіз работы метадычнага аб'яднання за 2023/2024 навучальны год; планаванне работы метадычнага аб'яднання на 2024/2025 навучальны год. |
Токар Ю.М., старшыня МА; члены МА Токар Ю.М.., старшыня МА |
Даклад |
2. |
01.11.2024 |
Метадычны дыялог |
Тэма: «Выкарыстанне сучасных адукацыйных тэхналогій і методык, заснаваных на дыялогу і супрацоўніцтве, як сродак развіцця асобасных і метапрадметных кампетэнцый навучэнцаў» 1. Сучасны ўрок: нарматыўныя прававыя і дыдактычныя патрабаванні, праектаванне, правядзенне і самааналіз. 2. Формы, метады і сродкі арганізацыі падрыхтоўкі да раённых спаборніцтваў ва ўрочны і пазаўрочны час. |
Домненка В.А., настаўнік нямецкай мовы Камарэнка І.А., настаўнік фізічнай культуры і здароўя |
Даклад |
3. |
05.01.2025 |
круглы стол |
Тэма: «Тэорыя і методыкі выкладання, выкарыстання сучасных тэхналогій візуалізацыі ў адукацыйным працэсе па вучэбных прадметах гуманітарнага цыклу» 1. Функцыянальныя і змястоўныя магчымасці вучэбных дапаможнікаў па гісторыі як сродак развіцця і выхавання вучняў, фарміравання ў іх сістэмы сацыяльна-культурных каштоўнасцей, грамадзянскай адказнасці і патрыятызму. 2. Прымяненне прыёмаў праектна-даследчай дзейнасці на вучэбных занятках па рускай мове і літаратуры як спосаб развіцця навыку працы вучняў у групах, актыўнага іх уключэння ў працэс самаадукацыі і самарэалізацыі. 3. Шляхі павышэння эфектыўнасці адукацыйнага працэсу на ўроках працоўнага навучання |
Сівянкоў І.У., настаўнік гісторыі Дзяцел Н.М., настаўнікрускаймовы і літаратуры Крывашэева Ж.П., настаўнік працоўнага навучання |
Даклад |
4. |
28.03.2025 |
семінар |
Тэма: «Выхаваўчы патэнцыял як аснова падрыхтоўкі і правядзення ўрокаў гуманітарнага цыкла» 1. Дыдактычны матэрыял да вучэбных заняткаў як спосаб выхавання ў вучняў павагі да мовы, краіны, яе традыцый. 2. Фарміраванне чытацкай адукаванасці вучняў на вучэбных занятках па грамадазнаўстве. 3. Выпускны экзамен па завяршэнні навучання і выхавання на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі як паказчык сфарміраванасці прадметных кампетэнцый вучняў. |
Дзяцел Н.М., настаўнік рускаймовы і літаратуры Сівянкоў І.У., настаўнік грамадазнаўства Токар Ю.М.., настаўнік беларускай мовы і літаратуры, старшыня МА Дзяцел Н.М., настаўнік рускай мовы і літаратуры Сівянкоў І.У., настаўнік гісторыі |
Даклад/ план-канспект паказальнага ўрока/ мерапрыемства |
5 |
31.05.2025 |
семінар |
Тэма: «Выніковае паседжанне» 1. Аналіз гатоўнасці вучняў 9 класа да выпускнога экзамену па беларускай мове, рускай мове, гісторыі Беларусі. 2. Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2023/2024 навучальны год |
Токар Ю.М.., настаўнік беларускай мовы і літаратуры, старшыня МА Дзяцел Н.М., настаўнік рускаймовы і літаратуры Сівянкоў І.У., настаўнік гісторыі Токар Ю.М., старшыня МА |
Даклад |