План работы вучэбна-метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў і выхавальнікаў ГПД на 2024/2025 навучальны год
№ |
Дата правядзення |
Форма правядзення |
Пытанні для абмеркавання |
Адказны |
Выніковы матэрыял |
1 |
Жнівень |
Інструктыўна- метадычная нарада |
Тэма “ Арганізацыя адукацыйнага працэсу на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе. 1 Аналіз работы вучэбна-метадычнага аб’яднання за 2023/2024 навучальны год. 2 Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах у новым навучальным годзе. 3 Вывучэнне інструктыўна-метадычнага пісьма Міністэрства Рэспублікі Беларусь “Аб арганізацыі ў 2024/2025 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі” 4Абмеркаванне плана работы вучэбна-метадычнага аб’яднання на 2024/2025 навучальны год. 5 Узгадненне графіка правядзення адкрытых урокаў,мерапрыемстваў, факультатыўных заняткаў. 6 Абмеркаванне метадычных рэкамендацый. |
НесцераваН.І. |
|
2 |
Лістапад |
Круглы стол |
Тэма: “Дыдактычная гульня як сродак навучання” 1. Дыдактычныя кульні на ўроках пісьма, навучанне грамаце. 2. Тэхналогія правядзення пазнавальных гульняў. 3. Уплыў гульні на псіхічнае развіццё пазнавальных гульняў. Практычны блок 1.Наведванне і аналіз урокаў, мерапрыемстваў. |
Клімава Д.В. Куцанава К.Р. Чарнякова Н.Дз. |
Даклад Даклад Даклад |
3 |
Сакавік |
Практыкум |
Тэма: “Сістэма работы з адоранымі вучнямі пры арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўмовах індывідуалізацыі і дэферэнцыяцыі 1.Праблемы адораных дзяцей і шляхі іх рашэння. 2. Умовы развіцця пазнавальнай дзейнасці адораных вучняў. Практычны блок 1.Распрацоўка і зацверджанне заданняў для правядзення прадметных алімпіяд. |
НесцераваН.І Куцанава К.Р. настаўнікі пачатковых класаў |
Даклад Даклад Распрацоўкі прадметных алімпіяд |
4 |
Май |
Абмен вопытам |
Тэма “Вынікі дзейнасці педагагічнага калектыву пачатковай школы па ўдасканаленні адукацыйнага працэсу”. 1.Аналіз работы вучэбна-метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў за 2024/2025 навучальны год. 2. Аналіз выніковых кантрольных работ па прадметах, тэхнікі чытання за год, прадметных алімпіяд. 3. Планаванне работы вучэбна-метадычнага выхавання на 2025/2026 навучальны год. |
Несцерава Н.І |